sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Huomenna.

No okei kyl vähän jännittää. Mut ihan vähän vaa.
Huomenna mulla alkaa vapaaehtoinen asepalvelus. Tässä blogissa olis aikomus dokumentoida armeijanharmaata eloa, itseä ja muita vasten.

Meen soittokuntaan. On aika tavallista että soittokunnassa on naisia, joka erässä taitaa aina jokunen löytyä. 
Vaikka tyttöjä on suvaittu inttiin jo vuodesta 95, kovin se yhä ihmisiä kummastuttaa kun ihminen ihan ite luopuu vapaudestaan ja astuu palvelukseen. Lomake, joka pitää täyttää jos haluu inttiin ja on nainen, on nimeltään anomus joka jaksoi huvittaa hiukan: että ihan anoa täytyy et saisinks mä hei nyt pliis tulla vaik oon tyttö. Pojille aika poikkeuksetta tuntuu armeija olevan epämiellyttävää pakkopullaa eikä se oo ihme, valinnanvapaus ja vapaaehtoisuus tekee ihmeitä motivaatiolle.

Miks mä meen? Syitä on monia, niinku aina kaikessa. Lähinnä tässä on oma etu kyseessä kuten kunnon opportunistilla. Vuoden 2013 aikana odottaisin että mulla paranee kunto, harjoittelun määrä ja sitä myötä soittotaito, että tapaan uusia jänniä tyyppejä, saan keikkakokemusta ja pääsen ulkomaille soittamaan.

Nyt pakkaamaan.

(saa kommentoida)


HI ASH AND/OR FEE
.. actually I'm too tired now to write anything in English. You should keep up your Finnish anyway. Or Google Translate it :P 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti